Οι δυνατότητες του E-Commerce και οι Ενδιάμεσες εκπτώσεις

Addicted Design Greece Addicted twitter Γιάννης Φρέρης Linkedin

E-Commerce και Ενδιάμεσες εκπτώσεις στα καταστήματα

e-commerce shopping στην ΕλλάδαOι ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις στα καταστήματα θα ξεκινήσουν απο Παρασκευή 1 Νοεμβρίου με ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα και την Κυριακή 3 Νοεμβρίου στις τρεις μεγάλες πόλεις της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιάς), σύμφωνα με τις αποφάσεις των τοπικών Εμπορικών Συλλόγων.

 

Οι εκπτώσεις θα έχουν μικρή διάρκεια, απο Παρασκευή 1 Νοεμβρίου μέχρι και το Σάββατο 9 Νοεμβρίου. Ο Θεσμός των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων “mid-season sales” (νόμος 4177/2013), επιτρέπει 4 εκπτωτικές περιόδους το χρόνο.

 

α) Τακτικές εκπτώσεις: από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου και από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος του Αυγούστου.
β) Ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι: το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.

 

Σημείωση: Μέχρι την έναρξη των εκπτώσεων, οι προσφορές επιτρέπονται κανονικά. Αυτό που απαγορεύεται είναι η ανακοίνωση προς το κοινό και η αναγγελία εκπτώσεων με οποιοδήποτε τρόπο, διαφήμιση, επιστολές ή ανάρτηση διαφημιστικών πινακίδων.

 

E-Commerce στην Ελλάδα και οι εκπτώσεις στο internet

 

Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου (B2C e-commerce) στην Ελλάδα αγγίζει φέτος (2013) τα 3,5 δισ. Ευρώ (σύμφωνα με την GRECA, Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου). Αναμφισβήτητα οι online πωλήσεις μέσω eshop τονώνουν την αγορά στην ελληνική οικονομία και δείχνουν την τεράστια δυναμική του Online Shopping για καταναλωτές και εμπόρους.

 

Ώντας ώριμη η αγορά του e-commerce, ολοένα και περισότεροι καταναλωτές αγοράζουν μεσω Eshop αξιοποιώντας τις καλύτερες τιμές και τις προσφορές / εκπτώσεις που γίνονται όλο το χρόνο μεσα απο τo ηλεκτρονικό κατάστηματα.

 

Online πληρωμές

 

Οι δε δυνατότητες για online πληρωμές έχουν αυξηθεί, όπως πληρωμή με προπληρωμένες κάρτες για μεγαλύτερη ασφάλεια και όριο στις συναλλαγές (Prepaid Virtual Card, Prepaid Gift Card, Prepaid Reloadable Card κ.α.) online υπηρεσίες όπως: Paypal, Google wallet, Login and Pay with Amazon και φυσικά πιστωτικές κάρτες, χρεωστικές κάρτες καθώς και δυνατότητα αντικαταβολής (πληρωμή με την παραλαβή τον προϊόντων απο τον courier).

 

Mobile commerce

 

Αξιόλογη ανάπτυξη γνωρίζει και το mobile commerce καθώς αυξάνονται σημαντικά οι καταναλωτές που αγοράζουν μεσω κινητου τηλεφώνου (Smart mobile) ή Tablet.

 

Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες αγορών ειναι: τα ρούχα και τα αξεσουάρ ρούχων (ανδρικά και γυναικεία ρούχα, αθλητικά ρούχα και παπούτσια, μοδάτα T-shirts, γυναικεία εσώρουχα κ.α. ) η μόδα οδηγεί και τις online πωλήσεις, οι ηλεκτρονικές συσκευές (υπολογιστές, gadgets, κινητά τηλέφωνα κλπ), οι λευκές συσκευές ( εξοπλισμός σπιτιού: πλυντήρια, ψυγεία, κουζίνες), τα παραφαρμακευτικα ειδη που πωλούν online φαρμακεία (ενυδατικές κρέμες, βιταμίνες, καλυντικά, κολώνιες, αντιηλιακα, προϊοντα αδυνατισματος και αποτρίχωσης κλπ) τα βίβλία, τα εισιτήρια εκδηλώσεων / συναυλιών.

 

Περισσότερες πληροφορίες για την κατασκευή Eshop, το Search Engine Optimization καθώς και την διαφήμιση στο google Adwords για την αύξηση των πωλήσεων.

 


About the Author

Yiannis Freris

Ο Γιάννης Φρέρης έχει εμπειρία απο το 1998 στη δημιουργία επιτυχημένων ιστοσελίδων την προώθηση τους στις μηχανές αναζήτησης και στην υλοποίηση διαφημίσεων σε εστιασμένο κοινό. Δείτε δείγματα απο Project που εχουμε υλοποιήσει στο Portfolio μας.

Συνδεθείτε μαζί μας στα Social Media και ενημερωθείτε για ολες τις εξελίξεις:
  Addicted Design Greece Addicted twitter Γιάννης Φρέρης Linkedin

Comments are closed.